شرایط و قوانین

"شرایط و قوانین"

با سلام و احترام

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و سرویس های انجمن مزدا 929 به دقت مطالعه بفرمائید :

ورود کاربران به وب ‏‌سایت و اپلیکیشن انجمن مزدا 929 جهت ورود به حساب کاربری ، بررسی محصولات ، ثبت سفارش و خرید از فروشگاه ، استفاده از طرح های تخفیف محصولات ، مطالب وبلاگ و رسانه های اختصاصی انجمن مزدا 929 و سایر خدمات ارائه شده از طرف مجموعهانجمن مزدا 929 به معنی آگاهی کامل و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات انجمن مزدا 929 است .

توجه داشته باشید که ثبت سفارش و خرید محصولات (بصورت آنلاین یا تلفنی) در هر زمان به معنی آگاهی کامل و پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین انجمن مزدا 929 از سوی مشتری تلقی می گردد.

لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج در این صفحه ، جایگزین کلیه توافق ‏‌های قبلی (تماس تلفنی) محسوب می‏‌شود و کاربر حق هیچگونه ادعایی را ندارد.

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های انجمن مزدا 929 منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران ، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.

در صورتی که در قوانین مندرج ، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های انجمن مزدا 929 تغییراتی در آینده ایجاد شود ، در همین صفحه منتشر و بروز رسانی می شود و شما بعنوان مشتری یا کاربر توافق می کنید که استفاده مستمر شما از وب سایت و اپلیکیشن انجمن مزدا 929 به معنی پذیرش هرگونه تغییر در قوانین و مقررات است.

وب سایت انجمن مزدا 929 با اهداف تعیین شده (مندرج در صفحه درباره ما ) فعالیت می نماید و هیچ گونه وابستگی سیاسی به حزب ، جناح و یا گروه خاصی ندارد.

مالکیت مادی و معنوی محتوای پایگاه های اینترنتی” Www.Mazda929.IR ” شامل قانون حق تکثیر شده و متعلق به شرکت تشریفات خودرو بوشهر جنوب می باشد و کلیه حقوق آن ، برای شرکت محفوظ است.

کلیه خدمات و سرویس های ارائه شده در انجمن مزدا 929 ، تنها در صورت ثبت نام و دریافت کد اشتراک از طریق وب سایت انجمن مزدا 929 ارائه می شود . بدیهی است این امر در هنگام درخواست دریافت خدمات به اطلاع کاربران رسانده می شود. انجمن مزدا 929 در قبال ارائه خدمات به کاربرانی ثبت نام و کد اشتراک دریافت نکرده اند ، هیچ گونه مسولیتی را نمی پذیرد.

مشتری یا کاربر به مالک خودرو های مزدا 929 ، Sentia ، Luce ، Cosmo  ، RX4  ، RX9  ، Legato ، Enterprise  و Potentia  (مالکین حقیقی خودرو مطابق سند یا کارت راهنمایی و رانندگی خودرو) گفته می‌شود که از طریق وب سایت ، ثبت نام و کد اشتراک دریافت و سپس به خرید ، ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات انجمن تخصصی مزدا 929 اقدام نماید.

همچنین از آنجا که انجمن تخصصی مزدا 929 یک فروشگاه اینترنتی آنلاین است ، طبق قانون تجارت الکترونیک ، ثبت سفارش و خرید محصولات مختص مصرف کننده نهایی (مالکین واقعی خودرو) به منظور استفاده شخصی و رفع نقص خودرویشان می باشد ، لذا این مجموعه هیچ گونه خدمات و سرویسی به دلالان ، تعمیرکاران و فروشندگان لوازم یدکی خودرو به منظور تجارت و شغل حرفه ای ارائه نمی دهد.

در صورت ثبت نام  غیر از مالکان واقعی خودرو در وب سایت و احراز این موضوع برای انجمن ، حساب کاربری این افراد سریعا مسدود و لیست سیاه قرار خواهند گرفت و امکان استفاده از خدمات و سرویس ها برای همیشه از آنها سلب خواهد شد.

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات انجمن مزدا 929 استفاده می‏‌کنید ، یعنی  سفارش آنلاین خود را از طریق اپلیکیشن اندروید ، وب سایت یا تماس تلفنی ثبت می ‏‌کنید و یا از طریق فرم های ارتباطی در سایت یا شبکه های اجتماعی ، با ما مکاتبه می کنید ، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه قوانین و ضوابط باشد ، شما موافقت می‌‏کنید که انجمن مزدا 929 به صورت الکترونیکی (از طریق نوتیفیکیشن اپلیکیشن ، پست الکترونیکی ،  سامانه پیامکی یا شبکه های اجتماعی) به درخواست شما پاسخ دهد.

یادآوری می‌شود آدرس منزل و شماره موبایلی که مشتری هنگام ثبت نام برای انجمن ارسال می کند ، تنها آدرس و شماره رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌ های انجمن از طریق آنها صورت می‌گیرد.

 انجمن مزدا 929 جهت اطلاع رسانی رویدادها ، خدمات و جشنواره های فروش ویژه ، از طریق نوتیفیکیشن اپلیکیشن ، کانال ها و صفحات رسمی خود در شبکه های اجتماعی همانند #تلگرام ، #اینستاگرام ، #آپارات ، #بله و #واتس اپ با آی دی (Mazda929iR@) یا از طریق ارسال پیامک از شماره های انجمن اقدام میکند.

در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه اطلاع رسانی ها از طریق موارد ذکر شده نداشته باشند ، می‌توانند با ارسال یک پیامک به سامانه پیامکی انجمن مزدا 929 با متن Off عضویت در خبرنامه انجمن مزدا 929 را لغو کند. لذا عدم اقدام جهت لغو ، به منزله ی موافقت ضمنی با دریافت اینگونه اطلاع رسانی ها و سلب حق اعتراض می‌باشد.

لذا کلیه وضعیت های سفارش شما همانند (در انتظار تسویه حساب ، در حال بررسی در انبار ، ارسال شده ، لغو و مسترد شده و …) از طریق نوتیفیکیشن اپلیکیشن و  سامانه پیامکی برای مشتریان ارسال خواهد شد.

توجه داشته باشید که تنها شماره هایی که انجمن مزدا 929 از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود تماس گرفته یا پیامک ارسال می‌کند به شرح زیر است :

سامانه پیامکی خودرو جنوب :۵۰۰۰۱۳۳۳۹۲۹۹۲۹

انجمن  : 1244 019 ۰۹۱۷

واحد ارسال سفارشات : ۲۵۹۹ ۵۹۰ ۰۹۱۷

تنها صفحات و کانال های رسمی انجمن مزدا 929 با آی دی @Mazda929iR در شبکه های اجتماعی مانند #تلگرام ، #اینستاگرام ، #آپارات ، #بله و #واتس اپ می باشند که همگی آن ها در ستاد ساماندهی ثبت شده و دارای کد ثبت شامد می باشند.

تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما ، پایگاه رسمی این سایت یعنی  ”  Www.Mazda929.IR ” است.

 انجمن تخصصی مزدا 929 هیچ گونه سایت دیگر ، وبلاگ یا شناسه ای در نرم افزارهای پیام رسان مانند ام اس ان ، یاهو ، لاین و … ندارد و فقط از طریق شماره های ذکر شده در بخش ارتباط با ما ، با شما تماس می‏گیریم.

بنابراین ارسال هرگونه پیام یا فعالیت صفحات و کانال های مجازی تحت عنوان انجمن تخصصی مزدا 929 ، با هر شماره و آی دی دیگری تخلف و سوء استفاده از نام انجمن تخصصی مزدا 929 است و در صورت مشاهده ، لطفاً جهت پیگیری قانونی موضوع را به همراه اسکرین شات آن به ایمیل Info@Mazda929.IR اطلاع دهید.

انجمن مزدا 929 با تاکید بر احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است ، جهت استعلام موجودی و قیمت ، خرید ، ثبت سفارش ، ثبت نظر و استفاده از کلیه امکانات اپلیکیشن و وب‌ سایت اطلاعاتی از کاربران درخواست می شود تا انجمن مزدا 929 بتواند خدمات مطلوب و مطمئنی را به کاربران ارائه دهد.

فعالیت‌های انجمن تخصصی مزدا 929 قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک است و به همین خاطر دسترسی به اطلاعات اشخاص حقیقی و حقوقی در چارچوب مقررات مربوطه صورت می‌ پذیرد.

اطلاعاتی که از کاربران درخواست می شود شامل مواردی است که مخصوص هر کاربر بوده و به کمک آن ها می توان کاربران را بصورت منحصر به فرد شناسایی نمود. اگر برای پیدا کردن قطعات و لوازم یدکی یا خدمات خودرویی از خدمات و سرویس های ما استفاده می‌کنید ، سیاست‌های حفظ حریم خصوصی انجمن مزدا 929 ، در مورد شما صدق می‌کند. انجمن مزدا 929 به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات این مجموعه از طریق اپلیکیشن ، وب سایت یا تماس تلفنی استفاده می‏‌کنند ، احترام گذاشته و متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا ، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن ‏‌تر و امن ‏‌تر شدن استفاده شما از اپلیکیشن و وب سایت را توسعه دهد.در واقع با استفاده از اپلیکیشن ، وب سایت یا تماس با انجمن مزدا 929 ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید و اجازه می دهید تا اطلاعات شما بر اساس مفاد مندرج در این صفحه جمع آوری ، استفاده و منتقل شود.

 انجمن مزدا 929 به منظور ایجاد یک تجربه خوشایند خرید و استفاده آسان و مطمئن از سایر خدمات این مجموعه ، به کاربران و مشتریان خود این اطمینان را می‌دهد که اطلاعات ارائه شده توسط کاربر با رعایت تمام استاندارد‌های امنیتی و حفاظتی به طور امن در حساب کاربری وی ذخیره می‌شود. انجمن مزدا 929 هویت شخصی کاربران را کاملا محرمانه تلقی کرده و اطلاعات شخصی آنان را تحت هیچ عنوانی در اختیار هیچ شخص یا سازمان دیگری قرار نخواهد داد ، مگر اینکه با حکم مقام قضایی ، انتظامی یا اداری صالحه یا طبق قوانین و مقررات رایج کشور موظف باشد این اطلاعات را در اختیار مراجع ذی ‌صلاح قرار دهد. در این موارد هیچ گونه مسئولیت قانونی مبنی بر جبران خسارت برای انجمن مزدا 929 وجود ندارد و کاربران با اعلام رضایت خود در استفاده از خدمات خودرو جنوب ، ضمنا حق هرگونه اعتراض را از خود سلب نموده اند.

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات انجمن تخصصی مزدا 929 ، مانند متن ، گرافیک ، لوگو ، تصاویر ، ویدئوهای تصویری ، موارد قابل دانلود و کپی ، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط خودرو جنوب جزئی از اموال خودرو جنوب محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار انجمن مزدا 929 است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی ، حق پیگرد قانونی را برای انجمن مزدا 929 محفوظ می‏‌دارد.

کاربران مجاز به بهره‌ ‏برداری و استفاده از لیست محصولات ، مشخصات فنی ، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات اپلیکیشن و وب‏‌ سایت انجمن مزدا 929 و یا هر یک از خدمات و یا مطالب ، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری یا تخریب ، هر گونه استفاده از داده کاوی ، ربات ، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای انجمن مزدا 929 محفوظ است

در صورت انتشار موارد فوق از طرف هر شخص یا کاربر سایت در شبکه های اجتماعی و … ، انجمن مزدا 929 حق شکایت قانونی در دادگاه علیه فرد خاطی را دارد و این کاربر سریعا از لیست کاربران انجمن مزدا 929 خارج و در لیست سیاه قرار خواهد گرفت و حق استفاده از سرویس ها و خدمات انجمن مزدا 929 را تحت هیچ عنوان نخواهد داشت ، لذا انجمن مزدا 929 هیچ گونه مسولیتی در قبال حفظ اطلاعات این نوع کاربران نخواهد داشت.

لازم بذکر است در صورت استفاده از هر یک از خدمات انجمن مزدا 929 ، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن نام کاربری و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت ‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز عبور انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربر است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه به صفحه سیاست های حفظ حریم خصوصی مراجعه نمائید.

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته ، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران و روز هایی که طبق اطلاعیه انجمن مزدا 929 قادر به ارائه خدمات نمی باشد ، است و کلیه سفارش ‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می ‌‏شوند.

 انجمن مزدا 929 به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز امکان ثبت سفارش از طریق اپلیکیشن اندروید ، وب سایت یا تماس تلفنی را می‌‏دهد.

در صورت نیاز به ثبت سفارش تلفنی ، مشتریان مطابق با نوع اشتراک خود می توانند بصورت 24 ساعته حتی ایام تعطیل (اعضای و طلایی) با انجمن تماس حاصل کرده و درخواست خود را مطرح نمایند.

کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در اپلیکیشن ، وب سایت یا تماس تلفنی با انجمن ، به وسیله ارسال شماره فاکتور از طریق سامانه پیامکی یا نوتیفیکیشن از طریق اپلیکیشن یا وب سایت (منوی فاکتورهای من و اطلاعیه های من) در صف پردازش قرار می‏‌گیرند.

انجمن مزدا 929 همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده  نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد . لذا با توجه به طیف گسترده گروه قطعات و لوازم یدکی و پوشش کلیه مدل های مزدا 929 و خودروهای دارای پلتفرم یکسان و روش های متنوع فروش (اپلیکیشن ، وب سایت ، تماس تلفنی یا مراجعه حضوری) در مواردی نادر و در صورت بروز هر گونه مشکل در پردازش سفارش ( مانند اتمام موجودی محصول در انبار ، اشتباه در اعلام  یا درج قیمت و ارزش ریالی محصولات و …) اگر سفارشی قابل تحویل نباشد ، حق  کنسل کردن و بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری (حتی پس از پرداخت وجه) برای انجمن مزدا 929 محفوظ است.

در صورت اتمام موجودی محصول در انبار ، حتی پس از اقدام مشتری به ثبت سفارش و پرداخت وجه ، حق کنسل کردن آن سفارش و یا عودت  وجه سفارش برای انجمن مزدا 929 محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند درخواست واردات محصول یا خرید محصول دیگری به جای محصول به اتمام رسیده را کند.

در صورت انصراف مشتری از خرید ، وجه سفارش با توجه به شرایط خدمات پس از فروش و ضمانت بازگشت وجه به حساب مشتری واریز و عودت خواهد شد.

انجمن مزدا 929 مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف ثبت سفارش جدید ، اقدام و فروش قطعات و لوازم یدکی خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف ثبت سفارش‌ را پردازش و ارسال کند. حق قطع فروش کلیه یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی محصول در انبار و … ، برای انجمن مزدا 929 محفوظ است.

در صورت بروز هر گونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی محصول در اپلیکیشن ، وب سایت یا تماس تلفنی با انجمن ، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری (حتی پس از پرداخت وجه) برای انجمن مزدا 929 محفوظ است. در این موارد نادر مشتری می توانید نسبت به پرداخت ما ب التفاوت و تسویه فاکتور جدید اقدام یا درخواست عودت وجه دهد که در اینصورت وجه سفارش با توجه به شرایط ضمانت بازگشت وجه به حساب مشتری واریز و عودت خواهد شد.

قیمت کلیه محصولات بدون هزینه‏‌های بسته بندی ، ارسال و 9% مالیات بر ارزش افزوده می باشد که در هنگام خرید ، پس از انتخاب محصولات مورد نظر میتوانید بسته به نوع نیاز خود ، نحوه بسته بندی و روش تحویل کالا را انتخاب و سپس پرداخت سفارش خود را انجام دهید.

مشتری با ورود به اپلیکیشن ، وب سایت یا تماس تلفنی با انجمن مزدا 929 می پذیرد که از این امر آگاهی داشته و در این خصوص حق هیچ گونه ادعایی نخواهد داشت.

کاربران در هنگام ثبت نام و دریافت کد اشتراک ، باید مشخصات دقیق خود شامل (کد ملی 10 رقمی ، نام و نام خانوادگی ، آدرس دقیق منزل و کد پستی ۱۰ رقمی) را بصورت صحیح و کامل از طریق پیامک به انجمن ارسال نمایند. بدیهی است درصورت ارسال اطلاعات ناقص یا نادرست ، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.

بنابراین اطلاعات ارسالی شما از طریق پیامک به انجمن ، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و پس از ارسال قابل تغییر نخواهد بود و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل ارسال نشده باشد ، انجمن مزدا 929 جهت اطمینان از صحت و هویت کاربر می‌تواند از مشتری ، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.

کاربری هر مشتری شامل نام و نام خانوادگی باید با اطلاعات مدارک شناسایی مطابقت داشته باشد و در صورت عدم تطابق ، فروشگاه‌‌های اینترنتی مجاز به ارائه خدمات به این گروه از مشتریان نخواهد بود.
لذا مشتریان و کاربران محترم می بایست با ارائه تصویر کارت ملی خود و خرید از طریق کارت بانکی متعلق به شخص خریدار که با هویت سفارش دهنده در تطابق می باشد، اقدام به ثبت سفارش نمایند. لازم به ذکر است که این امر به منظور جلوگیری از سواستفاده‌های احتمالی و مواردی نظیر جلوگیری از خرید با کارت‌های سرقت شده و موارد مشابه در نظر گرفته شده است.

در صورتی که شخص دیگری می خواهد سفارش شما را تحویل بگیرد ، ابتدا مشخصات کامل (کد ملی 10 رقمی ، نام و نام خانوادگی ، شماره تماس ، آدرس منزل و کد پستی 10 رقمی) وی را از طریق پیامک به شماره انجمن ارسال و همچنین در بخش توضیحات سفارش ذکر کنید که شخص دیگری سفارش شما را تحویل می گیرد.

برای تحویل گرفتن سفارشات بصورت حضوری در بندر بوشهر ، تحویل گیرنده هنگام دریافت کالا باید کارت ملی خود را به همراه داشته و به مامور تحویل سفارشات انجمن مزدا 929 ارائه و در صورت تطابق با مشخصات ارسالی از طرف مشتری ، سفارش تحویل ایشان خواهد شد.

در حال حاضر امکان پرداخت در محل ، تنها ویژه اعضای طلایی فروشگاه که ساکن در بندر بوشهر می باشند ، است.لذا اعضای ساکن در سایر شهر ها و روستاهای کشور (حتی شهر تهران) ، می بایست هنگام ثبت سفارش بصورت آنلاین یا تلفنی نسبت به تسویه 100% فاکتور خود اقدام نمایند.لذا امکان ثبت فاکتور و ارسال سفارش بدون واریز وجه ، تحت هیچ عنوانی میسر نمی باشد.

تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون خیابان ، رستوران ، کافه ، کافی نت ، هتل و محل کار و همانند آن امکان پذیر نمی باشد و تنها تحویل سفارشات درب منازل با آدرس دقیق و قابل استناد میسر خواهد بود.

در صورت استفاده از هر گونه تخفیف یا کیف پول اعتباری شامل (تخفیف ریالی قیمت محصول یا تخفیف حمل و نقل رایگان) ، محصولات جشنواره (تخفیف خورده) یا محصولات با برچسب کالای دارای نقص (کالاهایی که حین واردات توسط انجمن مزدا 929 به ایران دچار آسیب هایی از جمله ترک ، لپ پریدگی ، رنگ پردیگی و … می شوند و طبیعتا قیمت آن پائین تر از کالای بدون نقص و آکبند می باشد) ، برای محصولاتی که در بالا ذکر شد ، حتی در صورتی که محصولات دارای ضمانت مهلت تست 7 روز ، تعویض یا مرجوعی باشند ، این ضمانت ها برای محصولات مذکور بلااثر خواهند شد و ارائه خدمات پس از فروش به این فاکتور ها تحت شرایطی وجود ندارد ، لذا  تنها مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی این نوع محصولات دارند ، می توانند این نوع خرید را انجام دهند و مشتری با آگاهی کامل نسبت به این موضوع اقدام به ثبت سفارش و خرید می نماید بنابراین مشتری نیز حق هیچگونه ادعایی ندارد.

لازم به ذکر است دریافت قیمت از فروشگاه از طریق تماس تلفنی یا افزودن محصول به سبد خرید ، به معنی رزرو محصول برای کاربر نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتری ایجاد نمی کند ، همچنین تا پیش از ثبت نهایی فاکتور و پرداخت وجه ، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی یا قیمت محصول ، روی محصول افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. به ویژه درباره محصولات ویژه که دارای محدودیت در تعداد موجودی و مدت فروش می باشند ، توصیه می شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی و واریز وجه را انجام دهید تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمت محصول مواجه نشوید.

شایان ذکر است سفارشات شما تنها زمانی نهایی میشود که پس از ثبت پیش فاکتور از طریق اپلیکیشن ، وب سایت یا تماس تلفنی با انجمن ، پیامکی با مضمون (مشتری گرامی ، پیش فاکتور به شماره …. بنام شما صادر و تا 24 ساعت آتی از لحاظ موجودی و قیمت معتبر می باشد) بر روی تلفن همراه خود دریافت نمائید و شما حداکثر تا 24 ساعت پس از مشاهده پیش فاکتور (از طریق حساب کاربری / فاکتور های من) نسبت به پرداخت بیعانه یا تسویه 100% وجه سفارش اقدام نمائید و از طرف سیستم شماره فاکتور نهایی و وضعیت فاکتور (ارسال شده به انبار) را دریافت کنید و بدیهی است انجمن مزدا 929 هیچ گونه مسولیتی در قبال محصولاتی که در سبد خرید رها شده و یا پیش فاکتورهایی که پس از 24 ساعت پرداخت وجهی صورت نگرفته باشد را تحت هیچ عنوان ندارد و مشتری در این خصوص حق هیچ گونه ادعایی نخواهد داشت.

هدف از ایجاد بخش نظرات در انجمن مزدا 929 ، مطرح شدن سوالاتی همچون نحوه استفاده و اشتراک ‌گذاری تجربه خرید توسط مشتریان است و هر کاربر مجاز است که در چهارچوب شرایط و قوانین سایت ، نظرات خود را به اشتراک بگذارد و پس از بررسی کارشناسان و تایید ، کاربر نظرش را در اپلیکیشن یا وب سایت مشاهده نماید. بدیهی است که اگر فوانین سایت در نظرات کاربری رعایت نشود ، تائید نمی شود و در نتیجه در سایت به نمایش در نمی آید. با این حال ، انجمن مزدا 929 هیچگونه مسئولیتی در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشر شده در این قسمت را ندارد. نمایش نظرات کاربران و مشتریان در اپلیکیشن و وب سایت به هیچ وجه به معنی تایید فنی انجمن مزدا 929 درباره محتویات نظر نیست. لذا از کاربران محترم تقاضا می‌شود ، نظرات را اصل و پایه انتخاب و تصمیم گیری خود قرار ندهند و در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی در رابطه با محصولات در ساعات کاری با کارشناسان واحد فروش انجمن مزدا 929 تماس حاصل نمایند.

کاربران و مشتریانی که قصد ارسال نقد ، نظر و سوالات را دارند ، حتما قوانین زیر را مد نظر داشته باشند:

۱- با توجه به ساختار بخش نقد ، نظر و سوالات محصول ، لطفا از پرسیدن موجودی و قیمت در این بخش جدا خودداری نمایید.

۲- متون خود را بصورت فارسی و با استفاده از کیبورد فارسی بنویسید. لذا از نوشتن متن به زبان انگلیسی ، عربی یا بصورت فینگلیش  خودداری نمایید. بهتر است از فضای خالی بیش حد از معمول ، کشیدن حروف یا کلمات ، استفاده مکرر یک حرف یا کلمه ، شکلک وایموجی در متن خودداری کنید

۳-  نقد کاربران باید شامل قوت‌ها و ضعف‌های محصول در استفاده‌ عملی و تجربه‌ شخصی باشد و مزایا و معایب به ‌صورت خلاصه و تیتروار در محل تعیین‌شده درج شود. لازم است تا حد ممکن از مبالغه و بزرگ‌نمایی مزایا یا معایب محصول خودداری کنید.

۴- کاربران ارسال کننده نظر موظف اند از ادبیات محترمانه استفاده کرده و از توهین به دیگر کاربران یا سایر افراد پرهیز کنند. بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افراد و استفاده از کلمات نامناسب ، باعث تایید نشدن نظر کاربر می‌شود.

۵-  قسمت نظرات سایت ، با تالارهای گفتگو (فروم) متفاوت است، لذا برای حفظ ساختار ، مباحثی که خارج از چهارچوبی که حالت بحث و گفتگو دارد ، تایید نخواهند شد.

۶-  کاربران به هیچ وجه نباید در این بخش مبلغ “قیمت” محصولات را ثبت نمایند یا درباره قیمت اظهار نظر کنند.

۷- نقد مناسب ، نقدی است که فقط معایب یا فقط مزایا را در نظر نگیرد؛ بلکه به‌طور واقع‌ بینانه معایب و مزایای هر محصول را در کنار هم بررسی کند.

۸- با توجه به مسئولیت سایت در قبال لینک‌های موجود در آن ؛ کاربران نباید لینک سایت‌های دیگر را در متن خود ثبت نمایند. کاربران دقت داشته باشند تا از هرگونه لینک دادن (فرستادن) کاربران به سایت‌های دیگر خودداری نمایند.

9- تنها نظراتی که مرتبط با محصول مورد نظر باشند ، تائید خواهند شد ، لذا از مطرح کردن بحث‌های متفرقه و غیر مرتبط با محصول خودداری نمایید.

۱0- کاربران می‌ توانند نقد و نظرات خود به هر بخش خودرو جنوب را تنها از طریق تماس تلفنی یا فرم ارتباط با ما در قسمت مربوطه اعلام نمایند ، لذا از نوشتن نقد خود درباره انجمن مزدا 929 در این قسمت خودداری نمایند.

۱1 – کاربران توجه داشته باشند ، مسائلی را که از آن اطمینان ندارند یا نسبت به آن شک دارند، به هیچ وجه در متن خود ثبت ننمایند و همچنین از بازنشر شایعات یا اطلاعات غیر مطمئن درباره محصولات جدا خودداری نمایند.

12- با توجه به مسئولیت سایت در قبال لینک‌های موجود در آن ، نباید لینک سایت ‌های دیگر را در نظرات خود ثبت کنید. ثبت اطلاعات ارتباطی شخصی ، از جمله شماره تلفن ، آی دی فضای مجازی یا آدرس ایمیل در این قسمت ممنوع است ، لذا از ثبت اینگونه اطلاعات ارتباطی در نظرات خودداری نمایید.

۱3. جهت احترام ‌گذاشتن به وقت بازدیدکنندگان سایت ، لازم است کاربران مطالبی را ثبت نمایند که برای بازدیدکنندگان اپلیکیشن و وب سایت مفید واقع شود و از بیان هرگونه مطالب شخصی ، غیر مرتبط یا غیر ضروری در این بخش خودداری نمایند.

۱4- لازم است کاربران نظرات خود را به صورت نگارشی ثبت کرده و از کوتاه کردن کلمات یا استفاده از ادبیات محاوره تا جای ممکن خودداری کنند.استفاده از ادبیات نوشتاری که قابلیت نمایش را در سایت و اپلیکیشن را داشته باشد ، لازمه تائید نظرات کاربران و مشتریان است.

15- توجه داشته باشند ، مسائلی را که از آن اطمینان ندارید ، به‌هیچ ‌وجه در نظرات ثبت نکنید؛ همچنین از بازنشر شایعات یا اطلاعات غیرمطمئن درباره‌ی محصولات جدا خودداری کنید.

توجه داشته باشید که نظر یا پرسش و پاسخ فقط باید در رابطه با محصول باشد، بنابراین برای پیگیری یا سوال درباره سفارش یا استفاده از خدمات پس از فروش با انجمن (09170191244) تماس بگیرید یا از طریق فرم تیکت “در حساب کاربری” با انتخاب موضوع پیگیری سفارش یا خدمات پس از فروش، سوال یا درخواست خود را مطرح کنید.
برای ارسال سایر درخواست‌ها یا پیشنهادها، انتقاد یا شکایت های خود نیز از صفحه “تماس با ما” استفاده کنید یا به آدرس info@Mazda929.iR ایمیل ارسال کنید.

انجمن مزدا 929 نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویس‌‏ های خود میکند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و شرکت ‏‌های خودروسازی و سازنده محصولات استفاده می ‏‌کند. لازم به ذکر است انجمن مزدا 929 تضمین نمی ‏‌کند که توضیحات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد.در صورتی که کالای خریداری شده ازانجمن مزدا 929 با کالای دریافت شده از نظر مشخصات فنی یا ظاهر فیزیکی مطابقت نداشته باشد ، می توان با توجه به شرایط مربوطه از ضمانت تعویض 7 روزه محصولات استفاده نمائید.

وب ‏‌سایت انجمن مزدا 929 هیچ گونه مسولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحه ‏‌های سایت خود و یا لینک‏‌های خراب نمی‌‏پذیرد. سروﻳس‌‏های اپلیکیشن یا وب سایت آن ‏گونه که هست ارائه می‏‌شود و انجمن مزدا 929 تحت هیچ شرایطی مسولیت تاخیر یا عدم کارکرد اپلیکیشن و وب سایت را که می‌تواند ناشى از عوامل طبیعى ، نیروى انسانی ، مشکلات اینترنتى ، خرابی تجهیزات کامپیوترى ، مخابراتى و غیره باشد را بر عهده ندارد. 

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات انجمن مزدا 929 ، مانند متن ، گرافیک ، لوگو ، تصاویر ، ویدئوهای تصویری ، موارد قابل دانلود و کپی ، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط انجمن مزدا 929 جزئی از اموال خودرو انجمن مزدا 929 می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار انجمن مزدا 929 است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی ، حق پیگرد قانونی را برای انجمن مزدا 929 محفوظ می‏‌دارد.

© کلیه محتویات وب سایت و اپلیکیشن انجمن مزدا 929 شامل قانون حق تکثیر شده و به شرکت تشریفات خودرو بوشهر جنوب (سهامی خاص) تعلق دارد.

انجمن مزدا 929 همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد.در این راستا و جهت جلوگیری از ایجاد هرگونه خسارت و آسیب در هنگام حمل و نقل توسط شرکت ها (شرکت ملی پست ایران ، تیپاکس ، باربری) ، انجمن مزدا 929 هنگام ثبت سفارش (برای ارسال سفارشات مشتریان ساکن در شهرستان ها) ، گزینه ای با عنوان بسته بندی ویژه در نظر گرفته است و در صورت تمایل شما می توانید با پرداخت هزینه بیشتر نسبت به بسته بندی معمولی ، سفارشتان را دریافت نمائید. در این روش  محصولات بصورت ویژه با پلاسیتک حبابدار ، ضربه گیر ، کارتن ایمن و سایر ابزارها جهت بالابردن ایمنی سفارش به بهترین نحو بسته بندی شده و سپس به شرکت های واسط جهت حمل و نقل کالا ، تحویل خواهند شد و امکان ایجاد آسیب و خسارت به سفارش در این روش به حداقل ممکن خواهد رسید.

همچنین قبل از ارسال سفارش ، تصاویر محصولات قبل و بعد از بسته بندی از طریق #واتس اپ برای شما ارسال و پس از تائید شما سفارش به واحد ارسال سفارشات انجمن مزدا 929 ارجاع خواهد شد.

با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات ، تحویل مرسولات به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر (شرکت ملی پست ایران ، تیپاکس ، باربری) و اعلام شماره پیگیری مرسوله (درج شده در بخش حساب کاربری/ اطلاعیه های من و اطلاع رسانی از طریق سامانه پیامکی) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل از جمله شکستگی و روندگی به عهده شرکت حمل و نقل است و با توجه به بیمه بودن مرسوله ، مشتری بایستی نسبت به استفاده از بیمه اقدام نماید. لذا انجمن مزدا 929 در جهت تسهیل در پیگیری امور ، صورت جلسه رسمی و تصاویر سفارش قبل و بعد از بسته بندی و در هنگام تحویل به شعبه ارسال کننده را به شرکت مربوطه ارسال خواهد کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه به صفحه خسارت در حمل و نقل مراجعه نمائید.

 

با توجه به طیف گسترده گروه قطعات و لوازم یدکی و پوشش کلیه مدل های خودرو مزدا 929 و خودروهای دارای پلتفرم یکسان توسط انجمن مزدا 929  ، بیش از ۹5% محصولات عرضه شده در فروشگاه اینترنتی توسط انجمن تخصصی مزدا 929 بصورت واردات رسمی از کشورهایی همچون آمریکا ، آلمان ، ژاپن ، کره ، امارات متحده عربی و … است.

پس از ثبت سفارش و خرید هر گونه محصول توسط مشتری ، شرکت اقدام به خرید مجدد و جایگزینی آن محصول در انبار خود می نماید ، لذا قیمت‏‌ های ارائه شده برای محصولات به صورت قیمت خرید روز توسط شرکت مادر تعیین می شوند و لذا انجمن مزدا 929 هیچگونه مسولیتی در قبال پائین تر یا بالاتر بودن قیمت محصولات عرضه شده خود در اپلیکیشن و وب سایت نسبت به بازار داخلی قطعات و لوازم یدکی خودرو در ایران ندارد و کاربر حق هیچگونه ادعایی در این خصوص ندارد.

در هنگام استعلام موجودی و قیمت توسط مشتری از کلیه روش ها ، پیش فاکتوری توسط فروشگاه صادر و از طریق حساب کاربری ایشان قابل دریافت و مشاهده می باشد. پیش فاکتور های صادره از لحاظ موجودی و قیمت تنها 24 ساعت معتبر می باشند و مشتری در صورت تمایل به خرید می تواند نسبت به پرداخت بیعانه یا تسویه حساب کامل اقدام نماید.

قیمت کلیه محصولات درج شده در اپلیکیشن و وب سایت یا اعلام شده طی مکالمه تلفنی با انجمن ، بدون هزینه ‏‌های بسته بندی و ارسال  می باشد که در هنگام خرید ، پس از انتخاب محصولات مورد نظر میتوانید بسته به نوع نیاز خود ، نحوه بسته بندی و روش تحویل محصولات را انتخاب و سپس پرداخت سفارش خود را انجام دهید.

 مشتری با ورود به اپلیکیشن ، وب سایت یا تماس تلفنی با انجمن مزدا 929 می پذیرد که از این امر آگاهی داشته و در این خصوص حق هیچ گونه ادعایی نخواهد داشت.

تمامی شرایط و قوانین مندرج ، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه ، انجمن مزدا 929 هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

انجمن مزدا 929 بجز شعبه شهر شیراز و شعبه بندر بوشهر ، در هیچ نقطه‏‌ای از ایران (حتی شهر تهران) نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش یا فردی به عنوان نماینده ندارد.

در حال حاضر کلیه سفارشات مشتریان تنها از طریق شعبه شهر شیراز و بندر بوشهر بصورت دو روش تحویل حضوری (ویژه اعضای طلایی) یا ارسال به آدرس مشتریان (ویژه کلیه اعضای ساکن سایر شهر ها و روستاها) قابل دریافت می باشد و تنها روش برای خرید و ثبت سفارش محصولات از طریق اپلیکیشن ، وب سایت یا تماس تلفنی با انجمن (شماره تماس های درج شده در بخش ارتباط با ما) می باشد.

کلیه سرویس ‌‏ها ، تراکنش‏‌ های مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی شرکت تشریفات خودرو بوشهر جنوب پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست ، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی انجمن مزدا 929 اطلاع دهید.

آسودگی خاطر و رضایتمندی مشتریان همواره از الویت‏‌های انجمن مزدا 929 بوده و هست و خودرو جنوب در این راستا می‏‌کوشد تا کلیه سفارشات در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتریان خود برسد. با این وجود ممکن است مشتریان پس از خرید ، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است که به شرح زیر می باشد :

  • ضمانت 7 روز مهلت تست محصولات
  • ضمانت 7 روز تعویض محصولات
  • ضمانت 7 روز مرجوعی و انصراف از خرید
  • ضمانت بازگشت وجه
  • ضمانت مهلت تست محصولات :

در راستای حقوق مصرف کننده ، انجمن مزدا 929 این امکان را ایجاد نموده تا کلیه قطعات و لوازم یدکی هایی که نیاز به تست دارند ، حداکثر تا ۷ روز پس از تحویل به مشتری ، دارای مهلت تست باشند ( این مورد در فاکتور و بصورت لیبل نیز بر روی پک بسته بندی و محصول درج  خواهد شد) و وجود نقص فنی یا عدم کارکرد صحیح در محصول شامل این ضمانت می‏‌شود و مشتری می تواند با بازگرداندن کالا به انجمن مزدا 929 درخواست تعویض محصول را بدهد.

  • ضمانت تعویض محصولات

در صورتی که کالای خریداری شده با کالای دریافت شده از نظر مشخصات فنی یا ظاهر فیزیکی مطابقت نداشته باشد ، می توان با توجه به شرایط ذکر شده از ضمانت تعویض محصولات استفاده نمائید.

  • ضمانت مرجوعی و انصراف از خرید

در صورتی که مشتری به هر دلیل از خرید خود منصرف شود ، امکان لغو کردن سفارش و دریافت وجه تا 7 روز پس از دریافت سفارش مطابق شرایط ذکر شده برای ایشان میسر است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه به صفحه خدمات پس از فروش مراجعه نمائید.